Sociálna sieť vo virtuálnej realite
Keď Facebook v marci 2014 odkúpil Oculus VR, každému bolo jasné, že sa chystá čosi veľké. Mark Zuckerberg sa netajil tým, že cieľom akvizície je predstava veľkej sociálnej siete v prostredí VR. Že sa na tom intenzívne pracuje, o tom nás na konci minulého roka na konferencii Oculus Connect 3 presvedčil veľavravným prezentačným videom. Nie je však jediný, kto chce tohto pomyselného býka chytiť za rohy.
Vzhľad a funkcie
Základ budú tvoriť 3D avatary, ktoré sa môžu, ale nemusia podobať na svoju reálnu predlohu a majú nás reprezentovať vo virtuálnom priestore.
Takýto avatar bude zjavne schopný prejavovať emócie osoby, ktorú predstavuje. Aj keď je tento aspekt zatiaľ nedokonalý, základné emócie, ako smiech či hnev, budú zrejme súčasťou už prvotnej verzie prostredia. Umožní to manuálnou zmenou mimiky avatara ovládač Oculus Touch, ktorý sa dá zakúpiť už v súčasnosti. Jeho neskorší variant by mal skenovať tvár používateľa a meniť zobrazované emócie avatara automaticky.
Ak má byť takáto sieť ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH