S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Vyhovieť podmienkam GDPR pomôže pri obchodných oznámeniach double opt-in. Dvojitý súhlas navyše zlepšuje efektivitu kampaní

0
Blížiaci sa začiatok platnosti GDPR, teda nového nariadenia pre nakladanie s osobnými údajmi, robí vrásky na čele nejednej firme. Pre e-shopy a ďalších obchodníkov znamená komplikáciu aj v zasielaní reklamných e-mailov, newsletterov  a iných obchodných oznámení, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou ich marketingu. Práve v tomto prípade je pre nich ideálnym riešením zavedenie takzvaného double opt-in(u), teda dvojitého súhlasu so zasielaním obchodných oznámení. Práve s májovým nástupom nariadenia Európskej únie je double opt-in nanajvýš aktuálnou témou. Obchodníci budú musieť byť od 25. mája vo vzťahu k svojim klientom úplne transparentní, teda informovať ich presne o rozsahu spracúvaných údajov a ich využití. To znamená, že obchodné oznámenia už nebudú môcť zasielať nikomu, kto neposkytne súhlas s využitím svojich osobných údajov, v tomto prípade e-mailovej adresy. Double opt-in v e-mailingu funguje práve ako dvojité potvrdenie súhlasu so zasielaním obchodných oznámení. Pokiaľ záujemca o ... Zobrazit Galériu

LESENSKY.CZ s.r.o.

Všetky autorove články
GDPR e-shop reklama mail internet ochrana dáta web

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať