Značka HONOR predstavila svoje nové strategické ciele
Značka HONOR predstavila svoje globálne ciele pre nadchádzajúce obdobie. Medzi ambiciózne zámery patrí napríklad štvrté miesto vo výrobe inteligentných telefónov, ďalší zvýšenie investícií do technologického vývoja alebo rozšírenie distribučných kanálov.
HONOR si dáva ambíciu stať sa druhým najväčším výrobcom inteligentných telefónov v Číne a štvrtým na svete. Značka bude naďalej navyšovať investície do technologického vývoja a inovácií, rozširovať distribučné kanály v rámci maloobchodu. Všetko s cieľom pomôcť vytvárať inteligentný, plno prepojený svet.
Značka HONOR upevnila svoju vedúcu pozíciu aj napriek poklesu, ktorému čelil priemysel inteligentných telefónov v roku 2018. Podľa IDC zaznamenal globálny trh inteligentných telefónov v prvých troch štvrťrokoch roku 2018 medziročný pokles o 3,1 %. Značka HONOR na túto skutočnosť však reagovala 27,1% nárastom objemu predajov s tým, že medziroční nárast presiahol dokonca úctyhodných 170 %. Čo sa celosvetových predajov online týka, umies ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH