S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

nVidia predstavila FlameWorks na simuláciu ohňa, dymu a explózií

0
Spoločnosť nVidia sa chce na konferencii Siggraph 2014 pochváliť technológiou FlameWorks na volumetrickú simuláciu efektov ohňa, dymu a explózií v hrách. V súčasnosti je technológia v štádiu neverejného betatestovania a spoločnosť na demonštráciu jej schopností publikovala dve videá. Prvé z nich je z GTC 2014 a ukazuje filmovú kvalitu požiaru a dymu. Demo využíva voxelovú mriežku 512 × 256 × 256, výpočet sa teda realizoval pri 32 miliónoch voxelov a pri 30 fps na grafickej karte GeForce GTX 780Ti. Druhé video ukazuje, ako by FlameWorks mohol byť použitý v high-end hre. Používa sa tu rovnaká voxelová mriežka a grafická karta GeForce Titan. Veľkosť voxelovej mriežky je však škálovateľná a možno použiť aj nižšie „rozlíšenie", no má to nepriaznivý vplyv na vzhľad ohňa. Zdroj: developer.nvidia.com

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať