nVidia predstavila FlameWorks na simuláciu ohňa, dymu a explózií
Spoločnosť nVidia sa chce na konferencii Siggraph 2014 pochváliť technológiou FlameWorks na volumetrickú simuláciu efektov ohňa, dymu a explózií v hrách. V súčasnosti je technológia v štádiu neverejného betatestovania a spoločnosť na demonštráciu jej schopností publikovala dve videá. Prvé z nich je z GTC 2014 a ukazuje filmovú kvalitu požiaru a dymu. Demo využíva voxelovú mriežku 512 × 256 × 256, výpočet sa teda realizoval pri 32 miliónoch voxelov a pri 30 fps na grafickej karte GeForce GTX 780Ti.
Druhé video ukazuje, ako by FlameWorks mohol byť použitý v high-end hre. Používa sa tu rovnaká voxelová mriežka a grafická karta GeForce Titan. Veľkosť voxelovej mriežky je však škálovateľná a možno použiť aj nižšie „rozlíšenie", no má to nepriaznivý vplyv na vzhľad ohňa.
Zdroj: developer.nvidia.com
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH