nVidia rozbieha podporu DX12 async na svojich kartách
nVidia ohlásila, že podpora async na jej kartách funguje, ale ešte nie je zapracovaná v ovládačoch. Potvrdil to aj vývojár z Oxide, ktorý na podpore spolupracuje s nVidiou.
Hovorí, že sa komunikoval s nVidiou a potvrdila mu, že funkcia Async Compute ešte nie je úplne zapracovaná v ovládačoch. Momentálne už spolupracujú, aby ju plne implementovali.Podľa vysvetlenia Asynchronous Warp Schedulers sú zapracované v hardvéri Maxwell 2, každý SMM (obdoba sharder engine v GCN) má štyri AWS, ale oproti GCN je schedulovanie ovládané softvérom v Maxwelle 2. V ovládačoch je na to náležité Grid Management Queve, ktoré sa stará o tasky a priraďuje ich na spracovanie do Work distribútora. Ten následne priraďuje tasky do voľných asynchrónnych warp schedulerov. Je to niekoľko súčastí, ktoré pracujú spolu. GCN to má jednoduchšie a vývojár len zadá určité úlohy do queve a ovládač to pošle do asynchrónneho compute enginu na async compute alebo do GCN enginu určeného na grafiku, ale aj zvládajúceho comp ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH