5 500 hodín reklamy v slovenských televíziách v roku 2013
Slovenské televízne stanice odvysielali v roku 2013 viac ako 883 tisíc spotov v celkovej dĺžke 5 532 hodín. Ak by si ich mal slovenský divák všetky pozrieť, trvalo by mu to 233 a pol dňa, čo by znamenalo o 16 percent viac času ako rok predtým. K tomuto výsledku prispelo aj spustenie nových TV staníc Fooor a WAU v priebehu roka 2013, ktoré samotné odvysielali 462 hodín reklamy. Ak neberieme do úvahy reklamu na novovzniknutých staniciach Fooor a WAU, odvysielali existujúce stanice v porovnaní s predošlým rokom o 300 hodín reklamy viac (nárast 6 percent).
Podľa monitoringu TNS Slovakia preinvestovali zadávatelia v televíziách v roku 2013 viac ako 709 mil. eur. Objem reklamných výdavkov sa tak medziročne zvýšil o 12 percent. Tento údaj vychádza z oficiálnych cien a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre či bonusy.
Priemerná dĺžka spotu bola 23 sekúnd (22 sekúnd v roku 2012). Najčastejšie vysielané boli tradične 30'' spoty. Ich podiel na celkovom počte odvysielaných spotov zostal medziročne rovn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH