AEGON výrazne inovoval ponuku online služieb. Klienti môžu z pohodlia domova nahlásiť aj poistnú udalosť
Medzi dlhodobé strategické ciele spoločnosti Aegon patrí prevádzková efektivita. Digitalizácia služieb, ktoré spoločnosť poskytuje svojim klientom i obchodným partnerom, prináša vyšší komfort a väčšiu efektivitu pri správe osobných financií. Ako uvádza Boris Fošnár, riaditeľ pre vzťahy so zákazníkmi, „Spoločnosť Aegon má do budúcnosti ambíciu ponúkať klientom čo najviac služieb na digitálnej báze. Náš online portál WebKlient, pomocou ktorého môže klient pohodlne a efektívne spravovať svoje dôchodkové sporenie či poistné zmluvy, už dnes aktívne využíva viac ako 25 tisíc klientov. Verím, že počet používateľov bude rásť spolu s pridávaním nových funkcionalít. Tie častokrát vychádzajú priamo z požiadaviek a spätnej väzby samotných klientov.“
Digitalizácia služieb v starobnom dôchodkovom sporení
Výber vhodného dôchodkového fondu či fondov je kľúčovým krokom, ktorým dokáže sporiteľ ovplyvniť výšku svojho budúceho dôchodku. Drvivá väčšina sporiteľov zhodnocuje svoje úspory prostredníctvom ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH