S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

AEGON výrazne inovoval ponuku online služieb. Klienti môžu z pohodlia domova nahlásiť aj poistnú udalosť

Tlačové správy
0
Medzi dlhodobé strategické ciele spoločnosti Aegon patrí prevádzková efektivita. Digitalizácia služieb, ktoré spoločnosť poskytuje svojim klientom i obchodným partnerom, prináša vyšší komfort a väčšiu efektivitu pri správe osobných financií. Ako uvádza Boris Fošnár, riaditeľ pre vzťahy so zákazníkmi, „Spoločnosť Aegon má do budúcnosti ambíciu ponúkať klientom čo najviac služieb na digitálnej báze. Náš online  portál WebKlient, pomocou ktorého môže klient pohodlne a efektívne spravovať svoje dôchodkové sporenie či poistné zmluvy, už dnes aktívne využíva viac ako 25 tisíc klientov. Verím, že počet používateľov bude rásť spolu s pridávaním nových funkcionalít. Tie  častokrát vychádzajú priamo z požiadaviek a spätnej väzby samotných klientov.“ Digitalizácia služieb v starobnom dôchodkovom sporení Výber vhodného dôchodkového fondu či fondov je kľúčovým krokom, ktorým dokáže sporiteľ ovplyvniť výšku svojho budúceho dôchodku. Drvivá väčšina sporiteľov zhodnocuje svoje úspory prostredníctvom ...

Trumpeter s.r.o.

Všetky autorove články
AEGON online inernet web biznis

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať