Ako by mohli vyzerať bežné nákupy o pár desaťročí?
Špeciálny projekt
To, čo dnes považujeme za samozrejmosť, ňou o pár desaťročí už nemusí byť. Nakupovanie prejde revolúciou, ktorá nenechá kameň na kameni. Zmeny sa nevyhnú ani Slovensku. Poďme sa pozrieť do budúcnosti. Ako by mohli hypoteticky vyzerať bežné nákupy?
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
PREdavač = PREžitok
To, čo Slovensko ešte len čaká, je už v niektorých štátoch realitou. Hlavne USA opäť dokazuje svoju inovátorskú hodnotu v západnom svete. Aby sme Slovensku nekrivdili, treba priznať, že moderné nakupovanie zapúšťa korene aj v našich končinách.
Pre lepšiu predstavu, ako napreduje online predaj v potravinách, sme sa pozreli na prieskum Eurostatu. V roku 2019 nakupovalo potraviny online 23 % Slovákov a v roku 2020 to už bolo 37 % Slovákov. Určite sa pod tento trend podpísala aj pandémia. Najmenej aktívnou skupinou sú stále starší ľudia po 65 roku. Cez internet minulý rok nakupovalo iba 13 % ľudí v tomto veku.
Dobrým príkladom pre online nakupovanie potravín je Tesco. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH