Ako nakrúcať produktové videá v provizórnych podmienkach I.
Mnohí prevádzkovatelia kamenných obchodov, ktoré museli zostať zatvorené hľadá spôsob, ako predávať tovar, či už cez e-shop, cez zásielky na dobierku, či inou formou. Bez ohľadu na spôsob predaja je najskôr potrebné vzbudiť záujem zákazníkov, čiže tovar atraktívnou formou predstaviť. Nezastupiteľné miesto má samozrejme kvalitná produktová fotografia, avšak fotenie niektorých produktov je často nad sily zákazníkov. Aj napriek tomu, že umelá inteligencia v novších smartfónoch robí čo môže, s výsledkom často nebudete spokojní. Kľúčovým atribútom dobrej produktovej fotografie je totiž zobraziť čo najplastickejšie trojrozmerný objekt. Do hry vstupuje veľa faktorov ako je kompozícia, osvetlenie, hĺbka ostrosti, uhol záberu a mnohé ďalšie. V tomto vám môže účinne pomôcť video, kde môžete trojrozmerný produkt prezentovať z rôzneho pohľadu, prípadne s ním manipulovať, či poukázať na detaily.
V "making of" videu ukazujeme know - how ako nakrútiť produktové video s kvalitným zvukom. Námetom vi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH