Audio zariadenia sú stále múdrejšie a znejú lepšie
Od januára do júna 2018 zaznamenala GfK celkové tržby za globálny predaj audio zariadení vo výške 4,5 miliárd eur. V porovnaní s prvou polovicou minulého roka je to nárast o päť percent. Avšak stále je tu potenciál pre ďalší rast, ktorý môže zabezpečiť rozšírenie smart audio zariadení so zabudovaným hlasovým asistentom alebo vysoko výkonné prvky zvyšujúce zážitok z počúvania. Toto sú zistenia GfK o vývoji celosvetového audio trhu, ktoré boli zverejnené na veľtrhu IFA 2018 v Berlíne.
V závislosti na inovačnom potenciáli výrobcov je vývoj v rôznych kategóriách audio zariadení rôzny.
Slúchadlá a slúchadlové sady sú na vzostupe
Celkové tržby za predaj slúchadiel a mobilných stereo slúchadlových sád vzrástli od januára do júna 2018 o 26 percent a predstavovali takmer 2 miliardy eur. Celkovo sa predalo 59 miliónov kusov. Európa (bez SNŠ) a ázijsko-pacifický región prispeli k celosvetovému obratu viac ako 85 percentami.
Hodnota predaja zariadení s technológiou Bluetooth stúpla o 80 percent ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH