S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Budúcnosť „telky“

1
P riznám sa, že na pozeranie „telky“ mi nejako nevychádza čas a, úprimne povedané, ani ma veľmi nebaví. Jednak je pre mňa extrémne otravné neustále prerušovanie reklamou a navyše nemôžem pozerať, na čo mám chuť, ale iba to, čo sa v daný deň práve vysiela. Btw, nerozumiem, prečo sa má za príjem obsahu platiť, keď je v ňom toľko reklamy. Streamovacie služby ako Netflix a spol. nevyrušujú reklamou a filmov je v nich od výmyslu sveta, na druhej strane im chýba niečo, čo má zase telka, ako napr. aktuálne spravodajstvo a jednoduchosť ovládania. Plus určitý predvýber podľa mojich osobných preferencií (tým nemyslím obsahové žánre) a odporúčania a referencie od kamarátov.  Tak som rozmýšľal, kam asi by mohla smerovať budúcnosť sledovania videoobsahu, lebo je evidentné, že mladá generácia nebude pokračovať v šľapajach svojich rodičov. Klasická telka im vôbec nič nehovorí. Sledujú najmä videá, seriály a filmy a tie pozerajú na telefónoch alebo notebookoch. A dokonca si ich ani bežne nepripájajú ...

Martin Drobný

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať