S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

C++ / Čo je nové v C++? / 22. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál V predposlednej časti seriálu budeme hovoriť o najnovších črtách jazyka C++, o vlastnostiach, ktoré sa stali de iure súčasťou jazyka až nedávno, a to na základe kodifikácie normou ANSI, o používaných i menej používaných prvkoch, jednoducho o všetkom tom, o čom zatiaľ ani mnohí skúsení programátori v C++ nemajú potuchy (dúfam, že tento stav je len dočasný a vďaka tomuto článku sa rýchlo zmení). O niekoľkých črtách, ktoré by sa dali považovať za viac-menej nové, som sa v priebehu seriálu explicitne zmienil. Veci, o ktorých sa dozviete dnes, môžete brať skutočne ako „crème de la crème“ toho, čo sa možno o C++ dozvedieť. Bohužiaľ, neznamená to však, že budete môcť všetky tieto nové vlastnosti aj používať – nijaký dnes dostupný prekladač nie je úplne konformný s normou ANSI, v implementácii každého z nich existujú menšie či väčšie odchýlky od štandardu. Útechou nech vám je opojný pocit, že sa po prečítaní článku budete so ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať