Cez internet nakupujeme hlavne oblečenie, knihy a elektorniku
Skúsenosti s nakupovaním cez internet má väčšina internetovej populácie. Až 85% opýtaných už cez internet nakupovalo, zatiaľ čo len 15% sa vyjadrilo, že takúto skúsenosť ešte nemá. Cez internet nakupujú všetci ľudia bez ohľadu na región. Vyplýva to z prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra TNS Slovakia v júli tohto roku na vzorke 500 respondentov.Prostredníctvom internetu nakupujú predovšetkým ľudia s vyšším vzdelaním (stredoškolské s maturitou). Naopak, online nakupovanie využívajú v menšej miere respondenti so základným vzdelaním, starší ľudia (50-65 rokov) a obyvatelia malých obcí (do 1000 obyvateľov).
Cez internet nakupujeme hlavne oblečenie a obuv. Takto sa vyjadrila polovica (51%) tých užívateľov internetu, ktorí cez internet nakupujú. Necelá polovica nakupuje prostredníctvom internetu aj knihy (48%) a elektroniku (45%). Medzi produkty, ktoré ľudia cez internet nakupujú, patria aj mobilné telefóny (30%), lístky na rôzne podujatia a parfumy (oba po 28%), hry a hračky (23%), autá, au ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH