Deti a nakupovanie
Nakupovanie patrí k životu. S pribúdajúcim vekom sa potreby a preferencie spotrebiteľov menia. Preferencie sa menia aj v prípade, ak sú v domácnosti deti.
Preto sa agentúra TNS Slovakia rozhodla zrealizovať prieskum medzi rodičmi, ktorí majú doma deti, či už staršie alebo mladšie. Pýtali sme sa na to, ako ovplyvňujú deti svojich rodičov v tom, čo sa bude do domácnosti nakupovať.
Medzi prvých 5 kategórií produktov, pri ktorých majú deti vo veku 1-5 rokov vplyv na nákupné rozhodovanie rodičov patria mliečne výrobky, oblečenie pre deti, hračky, sladkosti a knihy.
U rodičov, ktorí majú deti vo veku 6 - 10 rokov hneď za prvými 5 kategóriami, ktoré sú rovnaké ako u rodičov mladších detí, nasledujú hracie konzoly, ktorých nákup ovplyvňujú deti viac ako štvrtiny (27%) rodičov.
V skupine rodičov detí od 10 do 15 rokov sa do prvej päťky týchto produktov okrem oblečenia, mliečnych výrobkov a sladkostí dostal aj mobilný telefón a notebook či počítač.
Deti vo veku 15-18 rokov ovplyvňujú nákupné roz ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH