Digitalizácia služieb prináša nových zákazníkov
Špeciálny projekt
Európske finančné spoločnosti v rámci ponuky svojich služieb využívajú inovatívne riešenia, ktoré proces urýchľujú a zjednodušujú pre zákazníkov pri dodržaní najvyššej bezpečnosti. Sú to nástroje, vďaka ktorým sa spoločnostiam otvárajú nové obchodné príležitosti. Či už je to rýchlejší prístup k službám bez nutnosti návštevy pobočky, alebo riadenie klientov, riešenia CRIF.Digital sa osvedčili u najväčších hráčov na trhu.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Štatistiky Európskej centrálnej banky ukázali, že výrazne narástol záujem zákazníkov o nákupný proces elektronickou formou bez nutnosti priamej interakcie s druhou stranou. Pandémia tiež výrazne zmenila zvyky spotrebiteľa a tento trend ešte zrýchlila. Retailový predaj v online priestore v roku 2021 v eurozóne vzrástol medziročne o 12,5 % v počte transakcií na približne 114,2 miliárd transakcií a ich objem narástol medziročne o 18,6 % na 197 biliónov eur. Z týchto transakcií až 49 % bolo vykonaných platobnou kartou ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH