CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

E-shopy očakávajú pred Vianocami vyšší rast obratu ako minulý rok

Tlačové správy
0
Dve tretiny zástupcov e-shopov na Slovensku očakávajú, že ich obrat sa v predvianočnom období zvýši do 20 %. Polovica zároveň odhaduje, že nárast obratu počas tejto vianočnej sezóny oproti minulému roku bude medzi 16 – 30 %. Uplynulý rok e-shopy najviac investovali do marketingu a propagácie. Za najrelevantnejší zdroj informácií pre svoje podnikanie pokladajú online články a sociálne siete. Tieto zistenia vyplynuli z prieskumu, ktorý zrealizovala spoločnosť KPMG v spolupráci s agentúrou ui42. Viac ako dve pätiny respondentov sa domnievajú, že ich najväčšou konkurenčnou výhodou je širší sortiment. Jedna štvrtina opýtaných zas považuje za svoju prednosť efektívny marketing. Na prilákanie širšej zákazníckej základne 42 % e-shopov investovalo za rok 2017 najviac prostriedkov do marketingu a propagácie. Napriek obhájenej prvej priečke medzi investíciami to znamená pokles o 12 % oproti minulému roku. Tretina opýtaných zainvestovala do dizajnu a funkcionality svojho online obchodu, čo je výs ...

KPMG Slovensko spol. s r.o.

Všetky autorove články
eshop

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať