Ericsson: 10 najhorúcejších spotrebiteľských trendov pre rok 2014
Ericsson identifikoval desiatku najdôležitejších spotrebiteľských trendov v oblasti mobilných technológií pre rok 2014. Predpoveď zostavilo výskumné centrum Ericsson ConsumerLab, ktoré sa výskumom ľudských hodnôt, chovania, spôsobmi využívania produktov a služieb v rámci informačných a komunikačných technológií, zaoberá už 15 rokov. Ročne Ericsson ConsumerLab osloví viac ako 100 000 ľudí z viac ako 40 krajín po celom svete.
Aplikáce zmenia celú spoločnosť - Aplikácie sú pre používateľov smartfónov dôležitejšie než to, aký typ telefónu majú. Spotrebitelia chcú využívať aplikácie vo všetkých oblastiach osobného a pracovného života, či už je to nakupovanie, starostlivosť o rodinu a blízkych alebo napríklad komunikáciu s úradmi.Ľudské telo ako prístupové heslo- 52 % používateľov smartfónov deklaruje, že chce využívať biometrické alternatívy namiesto klasického hesla, 48 % z nich preferuje očný sken na odomknutie zariadenia. Celkovo 74 % používateľov očakáva, že v roku 2014 budú hlavným pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH