Facebook, Twitter a Snapchat sa snažia ponúknuť najrýchlejšie spravodajstvo
Spoločnosť Parse.ly, ktorá sleduje a analyzuje prevádzku na stránkach viac ako 400 vydavateľov vrátane Business Insider, Reuters, The Atlantic a pod., zistila, že prevádzka na takýchto stránkach najčastejšie prichádza z vyhľadávačov a sociálnych médií. Ukazuje sa, že ľudia čoraz častejšie hľadajú informácie a spravodajstvo na sociálnych sieťach.Aj výskum medzi používateľmi Facebooku a Twitteru, publikovaný v magazíne Wired v júli, naznačil podobný trend. Čoraz viac ľudí okrem komunikácie hľadá na týchto sociálnych sieťach aj novinky. No paradoxne väčšina z nich nepokladá sociálne médiá za svoj základný zdroj správ. Zdá sa, že úlohu tu zohráva aj vek používateľov. Zatiaľ čo viac ako polovica respondentov pod 35 rokov pokladá Twitter a Facebook za „najdôležitejší alebo dôležitý spôsob, ako sa dostať k spravodajstvu“, medzi respondentmi nad 35 rokov je toto percento podstatne nižšie.Toto smerovanie si uvedomujú aj sociálne siete a snažia sa mu prispôsobiť. Napríklad Facebook zav ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH