Zenbook S14 Zenbook S14 Zenbook S14

Gól v prvej minúte? Technológia pomáha, aby ho fanúšikovia Eura 2024 neprepásli v rade na pivo

Tlačové správy
0

Presne 108 gólov. Toľko ich do prvého semifinále padlo z hry na európskom futbalovom šampionáte. Brankári lovili loptu zo siete v priemere každých 40 minút; viac ako dvakrát za zápas. Takmer tretina všetkých gólov však padla už v prvej štvrťhodine po úvode jednotlivých polčasov a až desať z nich v úvodnej šesťminútovke.

S_Fold6_10 titulka Advertisement -

Za touto na prvý pohľad nesúvisiacou štatistikou sa skrýva logistická výzva: ako dosiahnuť taký hladký priebeh procesov na štadióne, aby sa diváci dostali na svoje miesta včas a neušla im ani chvíľa z hry?

Rýchlejšia obsluha znamená kratšie rady

Atmosféra vo futbalových arénach je totiž dôležitou súčasťou zážitku a k nej patrí napríklad jedlo i pitie. Logicky je najväčší nápor na miesta s občerstvením pred začiatkom zápasu a počas prestávky.

Žiadny fanúšik by však neocenil, ak by namiesto sledovania napríklad gólu Albánca Bajramiho proti Talianom (1. minúta) či Švajčiara Vargasa tiež proti Talianom (1. minúta druhého polčasu) stál v rade na pivo.

Okrem toho, že Taliani musia do budúcnosti zlepšiť koncentráciu v úvodoch polčasov, to znamená, že softvérové objednávkové a platobné systémy musia fungovať bezchybne a okamžite. Efektívna obsluha znamená kratšie rady, spokojnejších zákazníkov a v konečnom dôsledku lepšiu atmosféru na štadióne.

Štyri štadióny na Eure

Až štyri nemecké štadióny sa počas Eura spoliehali na technológiu SAP Customer Checkout. Integrované riešenie pre gastropriemysel pomáhalo zefektívniť obsluhu fanúšikov v Kolíne, Stuttgarte, Düsseldorfe a aj počas prvého semifinále poslúžila fanúšikom zápasu medzi Španielskom a Francúzskom v Mníchove.

„Na SAP Customer Checkout sa spoliehame už roky,“ hovorí CIO Digital & Media Lab mníchovského Bayernu Michael Fichtner. „Oceňujeme rýchlosť, spoľahlivosť a široký sortiment platobných metód,“ hovorí. Vďaka aplikácii dokáže mníchovská aréna bez problémov spracovať viac ako 50-tisíc transakcií počas jedného zápasu a obslúžiť davy fanúšikov aj v rámci špičky.

Občerstvenie až na miesto

V Mníchove nad SAP Customer Checkout beží aj aplikácia Mobile Order. Fanúšikom umožňuje objednať a zaplatiť jedlo a pitie priamo zo svojho sedadla a potom si ho v určený čas len vyzdvihnúť. Slúži aj imobilným divákom, ktorí si môžu občerstvenie nechať priniesť priamo na miesto bez toho, aby museli prerušiť sledovanie zápasu a predierať sa davmi fanúšikov k predajným kioskom.

„Sme radi, že aj my môžeme byť súčasťou európskeho šampionátu, najväčšieho futbalového podujatia tohto roka v Nemecku, a že pomocou riešenia SAP Customer Checkout optimalizujeme procesy pre fanúšikov, pokladníkov i obsluhu,“ hovorí Fadi Naoum, senior viceprezident SAP Sports and Entertainment.

O spoločnosti SAP

Stratégiou spoločnosti SAP je pomôcť firmám stať sa inteligentným podnikom. Ako líder na trhu s podnikovým aplikačným softvérom pomáha firmám všetkých veľkostí a odvetví zlepšovať ich fungovanie: až 77 % všetkých príjmov z transakcií na svete príde do kontaktu so systémami SAP. Technológie strojového učenia, IoT a pokročilej analytiky pomáhajú SAP zákazníkom zmeniť ich spoločnosti na inteligentné podniky. SAP riešenia poskytujú ľuďom a organizáciám detailné informácie a pomáhajú im tak zlepšiť úroveň spolupráce, vďaka čomu sú vždy o krok pred konkurenciou. Neustále zjednodušovanie spôsobu práce s technológiami vedie k tomu, že firmy môžu využívať SAP softvér presne takým spôsobom, ktorý im vyhovuje. End-to-end balík aplikácií a služieb umožňuje zákazníkom v komerčnom aj verejnom sektore naprieč 25 odvetviami riadiť svoje organizácie rentabilne a plynule sa prispôsobovať meniacim sa podmienkam. Vďaka globálnej sieti zákazníkov, partnerov, zamestnancov a špičkových odborníkov, ktorí sú lídrami v oblasti inovácií, pomáha SAP zlepšovať fungovanie sveta a skvalitňovať životy ľudí. Viac informácií na www.sap.com

 

SAP

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať