Huawei stúpa o 16 priečok v rebríčku Best Global Brands 2016 spoločností Interbrand a je 11. najrýchlejšie rastúcou značkou
Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, sa umiestnila podľa správy Best Global Brands 2016 (porovnávajúcej hodnoty značiek spoločností Interbrand) na 72. mieste. Oproti roku 2016 si polepšila o 16 pozícií. Huawei je zároveň 11. najrýchlejšie rastúcou značkou a od svojho prvého umiestnenia v rebríčku (2014) a neustále stúpa hore. V roku 2015 dosiahli príjmy spoločnosti 60,8 miliardy USD a podiel spotrebiteľskej divízie bol 19,36 miliárd USD.
Rastúci vplyv značky Huawei je odrazom stabilného rastu príjmov spoločnosti vrátane spotrebiteľskej divízie spoločnosti (Huawei Consumer Business Group). Medzi rokmi 2011 a 2015 dosiahla (CAGR – spoločná miera rastu) spoločnosti Huawei 18%, pričom v minulom roku boli príjmy spoločnosti 60,8 miliárd USD s podielom spotrebiteľskej divízie vo výške 19,36 miliárd USD (medziročný nárast 72,9% oproti roku 2014). Spoločnosť Huawei v roku 2015 predala 108 miliónov smartfónov so 44% medziročným nárastom smartfónov.
Interbrand k Huawei ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH