Ideálny spôsob bankovania počas karantény? Mobilná aplikácia
Aktuálna situácia ukazuje, že digitálny kanál je z pohľadu prevencie a bezpečnosti najvhodnejším spôsobom na správu financií. Vďaka nemu môžeme ostať doma, nevystavujeme sa riziku nákazy a všetky potrebné služby denného bankovníctva vybavíme pár klikmi.
Vďaka mobilným bankovým aplikáciám vieme veľa vecí riešiť na diaľku, a tak sú pre nás hlavne v týchto časoch užitočnými pomocníkmi. Z domu vybavíme nielen základné finančné potreby, ale vieme spravovať aj svoje úspory, prípadne si požičať.
“Práve v dnešných časom môže byť užitočná napríklad aj možnosť previesť si našetrené úspory z finančnej rezervy na bežný účet. Vďaka mobilnej aplikácii ich môžeme mať k dispozícii prakticky obratom a využiť ich podľa potreby,“ vysvetľuje výhody mobilného bankovníctva Linda Valko Gáliková, PR manažérka 365.bank.
Aké ďalšie úkony možno realizovať prostredníctvom mobilnej aplikácie?
Zistiť stav prostriedkov na účte.
Poslať peniaze, resp. zadať platobný príkaz.
Zaplatiť faktúru prostredníctvom QR kó ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH