Instagram TV je „zabijak YouTube“. Zameriava sa na vertikálne videá a vyzerá sľubne
Facebook chce konkurovať YouTube a využije na to Instagram. V týchto dňoch spustil službu Instagram TV (IGTV), ktorá funguje ako aplikácia pre iOS a Android. Je určená najmä pre mladých ľudí a špeciálne na vertikálne video. Umožňuje prezerať a nahrávať dlhšie videoklipy ako s aplikáciou Instagram, a to až do 60 minút.
Aplikácia po spustení začne prehrávať video, ďalšie sa dá vybrať posunom do strán alebo vyhľadávaním. Videá sú rozdelené do štyroch záložiek: videá odporúčané pre vás na základe tých, ktoré zvyčajne sledujete, videá zverejnené ľuďmi, ktorých sledujete, videá, ktoré sú populárne vo svete. V poslednej záložke sú videá, ktoré ste nedopozerali.
Podľa CEO Instagramu Kevina Systroma mladí dnes menej sledujú televíziu, ale zato pozerajú viac videí na Instagrame než kedykoľvek predtým. Obsah novej služby tvoria zatiaľ prevažne orezané videá, ktoré boli pôvodne nakrúcané na šírku. Instagram však chce nalákať tvorcov, aby sa pokúsili vyrovnať s novým formátom.
IGTV už aktívne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH