CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Konica Minolta pomáha s digitalizáciou zákazníckej komunikácie spoločnosti Packeta

Technológie
0
Špeciálny projekt Zrýchlenie, zjednodušenie a automatická kontrola reklamačného procesu, to sú hlavné prínosy interaktívneho formulára od Konica Minolta, ktorým spoločnosť Packeta výrazne zlepšuje a zrýchľuje komunikáciu so zákazníkmi. Digitálne inovácie vytvárajú užívateľsky prívetivé prostredie. Zákazníci môžu napríklad  potvrdiť reklamáciu elektronickým podpisom, čím odpadáva doterajšie nevyhnutné ručné vyplnenie, skenovanie formulára a odosielanie e-mailom. Riešenie Konica Minolta využíva skupina Packeta vo všetkých krajinách kam doručuje svoje zásielky. „Predtým sa bežne stávalo, že zákazník napríklad zle vyplnil číslo účtu, alebo zabudol priložiť nejakú prílohu. V takomto prípade sme ho museli opätovne kontaktovať a vymeniť si niekoľko e-mailov. To samotný reklamačný proces komplikovalo, spomaľovalo a zbytočne vznikali ďalšie náklady. Nový formulár všetkým týmto potencionálnym problémom predchádza. Celý proces automaticky kontroluje a zrýchľuje. Sme radi, že teraz je pre našic ... Zobrazit Galériu

Konica Minolta

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať