S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Linux / Blender / 43. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Tá­to časť se­riá­lu bu­de mať od­dy­cho­vý ná­dych. Po ná­roč­nej­ších člán­koch ve­no­va­ných vir­tua­li­zá­cii sa sko­kom preorien­tu­je­me na tzv. 3D mo­de­lo­va­nie. Po­čí­ta­čo­vé 3D mo­de­lo­va­nie nám ur­či­te v mno­hom pri­po­mí­na skla­da­nie rôz­nych mo­de­lov (lie­ta­diel, lo­dí, áut...), kto­ré­mu sme sa ve­no­va­li v det­stve. Na reali­zá­ciu po­čí­ta­čo­vé­ho mo­de­lo­va­nia mož­no pou­žiť nie­koľ­ko ap­li­ká­cií, me­dzi kto­ré pat­rí aj vy­ni­ka­jú­ci 3D mo­de­lo­va­cí nás­troj (3D mo­deller) na­zý­va­ný Blen­der. Blen­der v2.49b Ak vo sve­te OS Win­dows a pro­prie­tár­nych ko­mer­čných ap­li­ká­cií spo­me­nie­me ap­li­ká­ciu 3D Stu­dio (http://usa.auto­desk. com), kaž­dý okam­ži­te vie, na čo tá­to ap­li­ká­cia slú­ži a aká ši­ro­ká je jej vy­uži­teľ­nosť pre 3D návr­há­rov pra­cu­jú­cich v roz­lič­ných prie­my­sel­ných od­vet­viach, resp. sa­mou­kov či nad­šen­cov, kto­rí ma­jú zá­ľu­bu v 3D mo­de­ ... Zobrazit Galériu

Marek Sopko

Všetky autorove články
Linux

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať