Linux / Gimp / 44. časť
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál
V predposlednej časti seriálu v rýchlosti ukážeme, ako možno prakticky využiť možnosti grafického editora Gimp. Rovnako ako pri opise aplikácie Blender nebudeme uvádzať podrobný návod, ako pracovať s editorom Gimp, ale spomenieme iba jeho najzaujímavejšie črty a možnosti využitia.
Gimp 2.6.10 (www.gimp.org)
V predchádzajúcej časti sme aplikáciu Blender porovnali s aplikáciou 3D Studio. Rovnako je to aj v prípade Gimpu, ktorý môžeme porovnať s editorom Photoshop (www.adobe.com). Je evidentné, že produkty firmy Adobe sú určené pre profesionálov, čomu firma prispôsobila ich vzhľad, vlastnosti, ale aj ich cenu. Naopak, hoci editor Gimp si zrejme nevyberie toľko profesionálov, pre bežných používateľov je takmer dokonalou náhradou Photoshopu, a ako to už vo svete Linuxu býva, Gimp je úplne zadarmo.
Základné črty editora Gimp
Opis vlastností editora Gimp vrátane potrebnej dokumentácie, najrôznejších návodov, ale aj tzv. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH