ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Marketing a IT oddelenie by mali viac spolupracovať

Tlačové správy
0
Prieskum spoločnosti Oracle podčiarkuje nutnosť zabudovať sociálne platformy do každodenných obchodných procesov Spoločnosť Oracle zverejnila výsledky štúdie Socially Driven Collaboration (spolupráca riadená sociálnymi platformami). Prieskum bol zameraný predovšetkým na spoluprácu medzi marketingovými a technologickými oddeleniami firiem. Viac než 2/3 dopytovaných manažérov (ako z marketingu, tak z IT a ďalších technologických oddelení) uvádza, že taká spolupráca výrazne zvyšuje efektivitu, avšak iba v jednej tretine prípadov je táto spolupráca pravidlom. Celosvetový prieskum bol vykonaný medzi 900 zamestnancami s rozhodovacou právomocou, ktorí pracovali v marketingu aj v technologických oddeleniach. Išlo o manažérov firiem s viac než 100 zamestnancami (17 % dopytovaných potom pracovalo v spoločnostiach s viac než 50 000 zamestnancami) a o podniky, ktoré už nejakým spôsobom využívajú sociálne platformy. Respondenti zdôrazňovali, že v dobe sociálnych sietí má spolupráca medzi oddeleniam ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať