Marketing a IT oddelenie by mali viac spolupracovať
Prieskum spoločnosti Oracle podčiarkuje nutnosť zabudovať sociálne platformy do každodenných obchodných procesov
Spoločnosť Oracle zverejnila výsledky štúdie Socially Driven Collaboration (spolupráca riadená sociálnymi platformami). Prieskum bol zameraný predovšetkým na spoluprácu medzi marketingovými a technologickými oddeleniami firiem. Viac než 2/3 dopytovaných manažérov (ako z marketingu, tak z IT a ďalších technologických oddelení) uvádza, že taká spolupráca výrazne zvyšuje efektivitu, avšak iba v jednej tretine prípadov je táto spolupráca pravidlom.
Celosvetový prieskum bol vykonaný medzi 900 zamestnancami s rozhodovacou právomocou, ktorí pracovali v marketingu aj v technologických oddeleniach. Išlo o manažérov firiem s viac než 100 zamestnancami (17 % dopytovaných potom pracovalo v spoločnostiach s viac než 50 000 zamestnancami) a o podniky, ktoré už nejakým spôsobom využívajú sociálne platformy.
Respondenti zdôrazňovali, že v dobe sociálnych sietí má spolupráca medzi oddeleniam ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH