Mastercard zavedie správu účtov a nákupy prostredníctvom textovej správy s chatbotmi
Spoločnosť Mastercard oznámila plán na spustenie platformy umelej inteligencie, tzv. chatovacích robotov (chatbotov), s ktorými budú môcť spotrebitelia komunikovať, spravovať transakcie, riadiť finančné záležitosti a nakupovať prostredníctvom textových správ. Spoločnosť Mastercard chystá vývoj príslušných aplikácií pre svojich partnerov z radov obchodníkov a bánk.
Platforma chatbot, teda počítačový program určený pre simuláciu ľudskej konverzácie, je schopná plniť požiadavky zákazníkov a riešiť problémy v prostredí pre zasielanie textových správ ako sú Facebook Messenger alebo SMS. Chatbot spoločnosti Mastercard umožní finančným inštitúciám i obchodným spoločnostiam viesť so spotrebiteľmi skutočný rozhovor a poskytovať im prostredníctvom prirodzenej komunikácie služby na mieru, vrátane ponuky a odmien zodpovedajúcich konkrétnej situácii. V súčasnej dobe šesť z desiatich najpoužívanejších aplikácií na svete sú aplikácie pre zasielanie správ a celosvetovo ich používa viac ako 1,5 miliar ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH