Monitora vstupuje na slovenský trh monitoringu médií
Spoločnosť Monitora, ktorá poskytuje komplexný real-time monitoring médií, expanduje na slovenský trh. Okrem najobsiahlejšieho zoznamu zdrojov pokrývajúceho všetky významné slovenské médiá, ponúkne klientom i pokročilú mediálnu analýzu a ďalšie nadštandardné služby. Slovenský tým povedie Country Manager Ľubomír Šimášek, ktorý predtým pôsobil v spoločnosti Newton Media.
Po februárovej akvizícii služby Media Tenor je pre Monitoru, vstup na slovenský trh ďalším významným krokom. Na Slovensku sa Monitora oprie o skúsený tím, v ktorého čele stojí Country Manager Ľubomír Šimášek, ktorý sa dlhodobo pohybuje v odbore vydavateľstiev a monitoringu médií. Niekoľko rokov pôsobil ako CEO Newton Media, kde získal skúsenosti s riadením a strategickým rozvojom PR služieb a riešení. „Teším sa, že budem môcť zúročiť svoje doterajšie skúsenosti z monitoringu médií a spolu s celým tímom predstaviť Monitoru na novom trhu. Verím, že rovnako ako v ČR i na Slovensku klienti ocenia komplexnosť a rýchlosť, s a ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH