NASES a finančná správa prepojili kontaktné centrá
Lepší a efektívnejší proklientský prístup v oblasti e-služieb. To je cieľom novinky, ktorú zavádza Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) spoločne s finančnou správou. Občania tak vybavia to, čo potrebujú, omnoho rýchlejšie, zavolaním iba na jedno z call centier spomínaných organizácií.
Vďaka prepojeniu call centier budú mať občania pohodlnejší a rýchlejší prístup k informáciám.
Klienti, ktorí kontaktujú Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk, no ich otázka je agendou finančnej správy, budú automaticky presmerovaní na ich kontaktné centrum. Občan tak nebude musieť rušiť hovor, vyhľadávať nový kontakt a znova vytáčať číslo. Rovnaký postup platí aj opačne – keď call centrum finančnej správy kontaktujú občania, ale otázka sa bude týkať agendy NASES-u alebo Ústredného portálu verejnej správy slovensko.sk, operátori ich prepoja na počkanie. Presmerovanie sa týka zložitejších a odbornejších dopytov. Nová spolupráca sľubuje zlepšenie služieb a zrýchlenie procesov.
„Ni ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH