S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

NASES a finančná správa prepojili kontaktné centrá

Tlačové správy
0
Lepší a efektívnejší proklientský prístup v oblasti e-služieb. To je cieľom novinky, ktorú zavádza Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) spoločne s finančnou správou. Občania tak vybavia to, čo potrebujú, omnoho rýchlejšie, zavolaním iba na jedno z call centier spomínaných organizácií. Vďaka prepojeniu call centier budú mať občania pohodlnejší a rýchlejší prístup k informáciám. Klienti, ktorí kontaktujú Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk, no ich otázka je agendou finančnej správy, budú automaticky presmerovaní na ich kontaktné centrum. Občan tak nebude musieť rušiť hovor, vyhľadávať nový kontakt a znova vytáčať číslo. Rovnaký postup platí aj opačne – keď call centrum finančnej správy kontaktujú občania, ale otázka sa bude týkať agendy NASES-u alebo Ústredného portálu verejnej správy slovensko.sk, operátori ich prepoja na počkanie. Presmerovanie sa týka zložitejších a odbornejších dopytov. Nová spolupráca sľubuje zlepšenie služieb a zrýchlenie procesov. „Ni ...

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Všetky autorove články
online internet Slovensko biznis e-shop chat video hovor

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať