NASES opäť zjednodušila používanie elektronickej schránky
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) na základe prieskumu vychádza v ústrety používateľom elektronickej schránky a vylepšuje jej funkcionality. Tentokrát prináša používateľom tri vylepšenia, ktoré urýchlia nahlasovanie problému s elektronickou správou či zjednodušia vyhľadávanie správ.
Jednou z noviniek je funkcia Nahlásenie problému so správou, ktorá používateľov odbremení od zdĺhavého vypisovania kontaktného formulára, vypĺňania informácií a nahrávania potrebných príloh. Pre prípadné problémy so správou dnes používatelia elektronickej schránky jednoducho odošlú problém priamo z vybranej správy. Podnet obratom príjme Ústredné kontaktné centrum, ktoré bude používateľa spätne kontaktovať s riešením danej situácie.
Používatelia elektronickej schránky po novom už nemusia náročne vyhľadávať správy. Vďaka vyhľadávaniu prostredníctvom identifikátora správy (Message ID) sa požadovaná správa automaticky otvorí. Pribudli aj ďalšie atribúty vyhľadávania. Používatelia môžu ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH