S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

NASES rozširuje prevádzkový čas Ústredného kontaktného centra

Tlačové správy
0
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby rozširuje od 11. januára hodiny Ústredného kontaktného centra. Pracovníci centra, na telefónnom čísle +421 2 35 803 083, zodpovedia otázky týkajúce sa elektronických schránok alebo služieb portálu slovensko.sk každú stredu až do 22.00 hodiny. Téma elektronických schránok je pre mnohých štatutárov, živnostníkov aj občanov stále pomerne nová. Ak im pri elektronickej komunikácii vznikne problém, alebo sa potrebujú poradiť, pri pracovnom vyťažení ho často majú možnosť riešiť až po príchode z práce domov. „Rozhodli sme sa skúšobne rozšíriť hodiny Ústredného kontaktného centra, a to každú stredu až do 22.00 hodiny. Pre časovo zaneprázdnených občanov, prípadne podnikateľov tak vytvoríme možnosť poradiť sa aj vo večerných hodinách,“ povedal Norbert Molnár, generálny riaditeľ NASES. Volajúci budú mať prvýkrát možnosť využiť predĺžené hodiny Ústredného kontaktného centra v stredu, 11. januára 2017, a následne každú ďalšiu stredu počas mesiaca ...

Redakcia

Všetky autorove články
NASES

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať