NASES rozširuje prevádzkový čas Ústredného kontaktného centra
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby rozširuje od 11. januára hodiny Ústredného kontaktného centra. Pracovníci centra, na telefónnom čísle +421 2 35 803 083, zodpovedia otázky týkajúce sa elektronických schránok alebo služieb portálu slovensko.sk každú stredu až do 22.00 hodiny.
Téma elektronických schránok je pre mnohých štatutárov, živnostníkov aj občanov stále pomerne nová. Ak im pri elektronickej komunikácii vznikne problém, alebo sa potrebujú poradiť, pri pracovnom vyťažení ho často majú možnosť riešiť až po príchode z práce domov.
„Rozhodli sme sa skúšobne rozšíriť hodiny Ústredného kontaktného centra, a to každú stredu až do 22.00 hodiny. Pre časovo zaneprázdnených občanov, prípadne podnikateľov tak vytvoríme možnosť poradiť sa aj vo večerných hodinách,“ povedal Norbert Molnár, generálny riaditeľ NASES.
Volajúci budú mať prvýkrát možnosť využiť predĺžené hodiny Ústredného kontaktného centra v stredu, 11. januára 2017, a následne každú ďalšiu stredu počas mesiaca ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH