NAY a inovatívny startup chcú zmeniť tvár slovenského predaja
Naytrolabs je názov spoločného projektu, ktorý je výsledkom spojenia tradičného predajcu elektroniky NAY s inovatívnym 0100ventures. Tento nový projekt bol dnes predstavený verejnosti a jeho cieľom je prinášať inovácie, ktoré by využívali najmodernejšie technológie súčasnosti pre zjednodušenie a zefektívnenie predaja a služieb.
Spoločnosť NAY, ktorá je slovenskou jednotkou na trhu maloobchodného predaja elektroniky má inovácie, ako hovoria jej predstavitelia, „vo svojej DNA“. O tom, že mení tvár slovenského retailu už presvedčila v minulosti a práve prostredníctvom nového projektu Naytrolabs ju plánuje meniť aj naďalej s využitím znalostí inovatívneho startupu 0100ventures.
V minulosti to bola práve spoločnosť NAY, ktorá ako prvá na Slovensko priniesla model franchise či otvorila prvú veľkoplošnú predajňu u nás. Dnes hovorí najmú o omnichannel predaji a úplnom previazaní internetu a kamenných predajní.
„Súčasnosť je o multikanálovom predaji. Internetom to najčastejšie začína a v k ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH