Najúspešnejšia slovenská hra na Facebooku oslavuje dva roky
Vlaková simulácia TrainStation, ktorá pochádza z dielne slovenského herného developera Pixel Federation, oslavuje v novembri 2 roky na hráčskom trhu. Doteraz si ju zahralo viac ako 4 milióny hráčov.
Vlaková simulácia TrainStation je určená výlučne pre Facebook. Je založená na princípe freemium, čo znamená, že väčšina ľudí hrá hru zadarmo s možnosťou dokúpenia prémiového obsahu. Denne hrá TrainStation približne 130 000 hráčov. Za úspechom hry stojí podľa Šimona Šicka, riaditeľa Pixel Federation, správne načasovanie a veľmi jednoduchý herný princíp. „Ľudia, ktorí hru hrajú, sú istým spôsobom fanatici. Zaujímajú sa o vlaky a virtuálna rovina im poskytuje výbornú platformu pre realizáciu svojej vášne," vysvetľuje Šimon Šicko.
Ďalšiu pridanú hodnotu vidí Š. Šicko v servise, ktorý je hráčom dennodenne poskytovaný. „Naša práca sa nekončí vydaním hry. Práve naopak. Máme vybudovaný silný komunitný manažment, ktorý je postavený na rýchlom nadviazaní osobného kontaktu s hráčmi. Keď má hráč nejaký ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH