S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Očakávania zákazníkov – ako ich nielen splniť, ale aj prekonať

Tlačové správy
0
Tento týždeň spoločnosť CassaCloud a Salesforce v spolupráci s Americkou obchodnou komorou v SR usporiadali v hoteli Radisson BLU Carlton pracovné raňajky na tému „Ako sa stať organizáciou orientovanou na zákazníkov“. Témou diskusie boli výzvy a trendy v dobe Zákazníka, a ako ich inovácie od Salesforce pomáhajú zvládnuť. Úspešné firmy si dnes uvedomujú, že zákazník je pánom na trhu a má možnosť výberu. Aj preto mnoho podnikov považuje splnenie požiadaviek zákazníka za meradlo úspechu a strategickým cieľom. V súčasnosti ponúkať iba kvalitné produkty nestačí. Bez spokojných zákazníkov totiž nemôže existovať žiadna firma. Na to je nielen potreba porozumieť súčasným a budúcim potrebám zákazníkov, plniť ich požiadavky, ale dokonca prekonať očakávania zákazníkov. Našťastie technológie súčasnosti nielenže umožňujú dosiahnuť tento cieľ, ale ako sa presvedčili účastníci prezentácie, dokonca dramaticky zvýšiť rast spoločnosti cez prepojenie obchodu, marketingu a podporu zákazníkom. Zákazníci o ...

AmCham Slovakia

Všetky autorove články
CassaCloud

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať