Očakávania zákazníkov – ako ich nielen splniť, ale aj prekonať
Tento týždeň spoločnosť CassaCloud a Salesforce v spolupráci s Americkou obchodnou komorou v SR usporiadali v hoteli Radisson BLU Carlton pracovné raňajky na tému „Ako sa stať organizáciou orientovanou na zákazníkov“. Témou diskusie boli výzvy a trendy v dobe Zákazníka, a ako ich inovácie od Salesforce pomáhajú zvládnuť.
Úspešné firmy si dnes uvedomujú, že zákazník je pánom na trhu a má možnosť výberu. Aj preto mnoho podnikov považuje splnenie požiadaviek zákazníka za meradlo úspechu a strategickým cieľom. V súčasnosti ponúkať iba kvalitné produkty nestačí. Bez spokojných zákazníkov totiž nemôže existovať žiadna firma. Na to je nielen potreba porozumieť súčasným a budúcim potrebám zákazníkov, plniť ich požiadavky, ale dokonca prekonať očakávania zákazníkov. Našťastie technológie súčasnosti nielenže umožňujú dosiahnuť tento cieľ, ale ako sa presvedčili účastníci prezentácie, dokonca dramaticky zvýšiť rast spoločnosti cez prepojenie obchodu, marketingu a podporu zákazníkom.
Zákazníci o ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH