Orange pripravuje pre zákazníkov novú aplikáciu Môj Orange
Orange predstavil novinárom testovaciu verziu novej aplikácie Môj Orange, ktorú momentálne testuje interne. Zákazníci už niekoľko rokov uprednostňujú komunikáciu v online prostredí, takže počet hovorov na zákaznícku linku 905 klesá a v súčasnosti tvorí už len 10 % zákazníckej interakcie. Čoraz viac zákazníkov využíva mobilnú aplikáciu
Pred 6-timi rokmi, keď sa uviedla mobilná aplikácia Orange Go. Mesačne túto aplikáciu aktívne využije 130 000 používateľov. Odvtedy sa však spôsob využívania smartfónov, aj dizajnové trendy mobilných aplikácií diametrálne zmenil a niektoré funkcie aplikácie sa prestali využívať. Zákazníci si v súčasnosti kontrolujú predovšetkým spotrebu.
Cieľom novej aplikácie Môj Orange, ktorá nahradí aplikáciu Orange Go je aby bola aktívny nástroj, pomocou ktorého bude zákazník jednoducho a pohodlne spravovať svoje služby. Momentálne ju Orange testuje s vybranými zamestnancami. Pre zákazníkov bude aplikácia dostupná v jeseni 2018. Aplikácia Môj Orange bude ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH