Outdoorová reklama – skutočne funguje?
Pokúsili ste sa niekedy spočítať, koľko rôznych billboardov, bigboardov, bannerov a iných outdoorových reklamných nosičov vidíte denne? Koľko týchto marketingových lapačov vašej pozornosti budujúcich prevažne povedomie a znalosť značky miniete, kým o ne vôbec zavadíte kútikom oka? S reklamou sa stretávame na každom kroku. Útočí na nás zo všetkých strán a to nielen z útrob vonkajšieho sveta, ale aj v domácom prostredí prostredníctvom televízie, rádia či časopisov. Sme voči reklamnému obsahu imúnni alebo nás už reklama úplne pohltila? A čo reklama na ulici? Ktorú z lokalít, ktoré konkrétne miesto a aký typ outdooru vybrať? Spôsob, ako sa dá zistiť skutočná účinnosť outdoorového nosiča v istej lokalite, je práve kvalitatívny prieskum pomocou Očnej kamery GfK. Dokáže vonkajšia reklama oslovovať potenciálnych zákazníkov?„Dôležitým aspektom účinnosti reklamy je dobré umiestnenie outdoorového nosiča. Správne miesto, správna výška a sklon nosiča zohrávajú minimálne rovnako dôležitú úlohu ako ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH