Podnikový systém urýchli vybavenie objednávky o polovicu
Jeho zavedenie je pre rastúce e-shopy nevyhnutnosťou
Každý internetový obchod musí v určitej fáze rastu zaviesť podnikový systém, ktorý sprehľadní firemné procesy. Zastreší skladové hospodárstvo, objednávky, reklamácie, aktualizáciu cien, ako aj vernostné programy.
Ako sa pripraviť na rast e-shopu a efektívne využívať podnikový systém prezradí Peter Legény zo spoločnosti Riesenia.com 20. októbra 2016 na konferencii 7. ShopComm v Bratislave. Akcia www.shopcomm.eu je určená všetkým, ktorí predávajú online.
Peter Legény nám pri tejto príležitosti poskytol krátky rozhovor.
Aké výhody má podnikový systém?
V prvom rade skracuje proces vybavenia objednávky, čo znamená, že zákazník dostane tovar niekedy už za polovičný čas ako pred zavedením systému. Ďalšou výhodou je šetrenie prevádzkových nákladov, napríklad na zamestnancoch.
Dokáže systém pomôcť aj marketingu?
Určite áno. Systémy mávajú väčšinou aj vlastné CRM, ktoré zbiera informácie o zákazníkoch, segmentuje ich do skupín, pričom j ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH