Poštová banka sa modernizuje, čoskoro predstaví mobilnú aplikáciu
Poštová banka začína nový kalendárny rok s novým logom a novým moderným vizuálom. Tradičná slovenská banka, ktorú vzhľadom na dostupnosť základného balíka služieb na každej pošte využívali hlavne staršie vekové kategórie, plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Ponúkne im zaujímavé produkty, novú komunikáciu a moderný vizuál.
„Banka takto reaguje na meniace sa trhové podmienky bankového podnikania, keď sa očakáva príchod nových subjektov, predovšetkým startupov, ktoré na rozdiel od bánk nebudú budovať infraštruktúru, takže budú dynamickejšie,“ zdôraznil generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko.
Nové oranžové logo predstavil generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko
Logo Poštovej banky je odrazom jednoduchosti, ako jednej z jej kľúčových hodnôt. Kruh v tieňovanej oranžovej farbe by mal symbolizovať, že banka je stredobodom kruhu, v ktorom má rovnako blízko ku každému klientovi. Na výbere oranžovej farby loga sa podieľali viacerí zamestnanci banky. Mohli si zvol ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH