Práca v tíme vie byť náročná. Poďte si ju uľahčiť.
Ste súčasťou manažmentu veľkej korporácie alebo riadite vlastný podnik s rodinnou atmosférou? Ani v jednom prípade vás neobíde základné fungovanie: zadania, projekty, zákazky a tímová spolupráca. Z niektorých tímov sa ihneď stane dobrá partia, iné tímy sa v kompletnej zostave stretnú len na firemnom večierku. Po pracovnej stránke však dobrý tím musí fungovať za každých okolností. A to nie je také jednoduché.
Jedným z najčastejších problémov, s ktorými sa boria menšie aj väčšie tímy, je zahltenie množstvom informácií. Všetky tie správy, verzie, prílohy, súbory a dátumy... Aj vy si v tíme posielate hromadné e-maily s nekonečnou históriou a väčšinu pracovného dňa trávite na spoločných mítingoch? Potom je načase zamyslieť sa nad zmenou.
V modernom tíme dokážete fungovať kvalitne aj bez toho, aby ste sedeli v jednej kancelárii, či dokonca sa osobne stretli. To umožňuje najnovšie riešenie od spoločnosti Microsoft: Office 365, ktoré zahŕňa viaceré nástroje takmer nevyhnutné pre pohodlnú tím ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH