CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Telekom: Prevádzka počas Silvestra a prvých hodín roka 2020

Tlačové správy
0
HOVORY Silvester býva spomedzi celej prevádzky náročný pri hovoroch, pričom zákazníci Telekomu uskutočnili 8 662 539 hovorov (medziročný rast je presne 10%), z toho 4 124 673 odchádzajúcich hovorov (medziročne stúpli o 2,5%) a 4 537 776 hovorov (medziročne o 18% viac). Po minulé roky bola najvyťaženejšia hodina medzi 10. a 11. hodinou, ale tento rok sa presunula na tradične očakávaný čas medzi 23. hodinou a polnocou.SMS Silvester nezažíva nápor správ Štedrý deň, napriek tomu dosahuje vyššie hodnoty ako počas priemerného dňa. Zákazníci Telekomu poslali počas 31. decembra 3 122 060 SMS. V porovnaní so štandardným dňom ide o viac ako polovicu. Najviac SMS správ sa podobne ako vlani poslalo medzi 19. a 20. hodinou, a to 234 569. DÁTA Dátová prevádzka na Silvestra býva vyššia ako na Štedrý deň, ale pri porovnaní s inými dňami nejde opäť o žiadny rekordný deň. V medziročnom porovnaní možno konštatovať zhruba dvojnásobný rast prevádzky, a to na 136 TB za 24 hodín posledného dna roka 2019. Na ...

Slovak Telekom, a.s.

Všetky autorove články
Telekom hovor siet internet web smartfon 4G

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať