ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Pri nákupoch hľadajú rady skôr muži než ženy

0
Slovenskí spotrebitelia sa pri nakupovaní online čoraz častejšie riadia odporúčaniami nezávislých poradcov či názormi iných spotrebiteľov. Nezávislé portály, ktoré porovnávajú internetové obchody a ich ceny, využíva už 36 % Slovákov nakupujúcich v e-shopoch, pričom vlani predstavoval ich podiel 32 %. Po zohľadnení celkového nárastu počtu ľudí používajúcich nákupných poradcov však ide až o 13-% medziročný rast. „Vyšší záujem o nákupné rady súvisí s citlivosťou zákazníkov na cenu produktu a na kvalitu obchodu. Spotrebitelia chcú nakupovať bezpečne a cenovo primerane," hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth a dodáva, že nákupné rady vyhľadáva približne 40 % mužov a 27 % žien nakupujúcich online. „Asi 19 % ľudí nakupujúcich na internete sa riadi odporúčaniami priateľov, či ľudí, ktorí píšu svoje skúsenosti na internetových fórach," dopĺňa riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Cez klasické vyhľadávače hľadá e-shopy 28 % opýtaných. O popularite online nakupovania svedčí aj f ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať