Prvá skutočne digitálna olympiáda
Štyridsaťdva olympijských športov, 306 podujatí, 206 zúčastnených krajín, vyše 10-tisíc športovcov a miliardy zvedavých fanúšikov na celom svete. Pritom stačilo menej ako pol sekundy, kým sa akýkoľvek výsledok z Letných olympijských hier v Riu dostal do sveta. Rio 2016 vydobylo miesto v dejinách ako olympiáda s väčšou úrovňou digitálneho pokrytia ako ktorékoľvek predošlé hry.
Len na lepšiu predstavu: zabezpečovať informačné technológie pre olympijské hry je ako poskytovať IT obrovskej firme. Tá má 200-tisíc zamestnancov a slúži viac ako 4 miliardám zákazníkov na globálnom trhu. Funguje v nepretržitej prevádzke, no každé dva roky sa musí sústrediť na takmer tri veľmi intenzívne týždne, ktoré preveria každý, aj ten najmenší detail prípravy. Aby IT infraštruktúra nebola príťaž sama osebe, platformou pre olympiádu sa stal cloud.
Technologické nároky s každou ďalšou olympiádou narastajú, cloud bol preto logické riešenie. Bol kľúčový na efektívne poskytovanie dostatočného výkonu počas špič ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH