Riešenie Mobile order management od Ericssonu výrazne skracuje dobu spúšťania služieb
Nové riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb (Mobile Order Management) od Ericssonu umožňuje mobilným operátorom spúšťať služby v priebehu dní namiesto mesiacov a skrátiť tak dobu potrebnú pre dosiahnutie ich ziskovosti.
Mobilní operátori budú môcť poskytnúť svojim zákazníkom samoobslužný portál, prostredníctvom ktorého bude možné vytvárať balíčky s pridanou hodnotou a služby na mieru.
Ericsson pridáva k svojmu riešeniu správy objednávok mobilných produktov a služieb navyše systém starostlivosti o objednávky Order Care (prostredníctvom akvizície firmy ConceptWave).
Riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb od Ericssonu (burza NASDAQ: ERIC), ktoré je súčasťou ponuky systémov OSS a BSS, poskytuje mobilným operátorom nástroje k výraznému skráteniu doby spúšťania služieb na všetkých typoch mobilných zariadení a zníženie súvisiacich nákladov. Nové riešenie vzniklo vďaka systému Order Care založenom na software firmy ConceptWave, ktorú Ericsson nedávno odkúp ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH