Rok s pandémiou: Ako sa zmenilo naše nákupné správanie online?
Uplynul viac ako rok, odkedy sa na Slovensku potvrdil prvý prípad koronavírusu a svoje brány musela zavrieť väčšina prevádzok. V odpovedi na bezpečnostné a hygienické opatrenia sa nakupujúci aj predajcovia presunuli na internet a to znamenalo najsilnejší rok pre e-commerce v histórii. Kto sú najväčší víťazi uplynulého roku? Aké zmeny nastali v e-commerce? Zmenila pandémia nenávratne spôsob, akým nakupujeme? Pokračuje e-commerce v raste aj naďalej? Na tieto a ďalšie otázky prináša odpovede nákupný radca Heureka.
Nie je žiadnym tajomstvom, že uplynulý rok prial e-commerce. Rástol počet e-shopov, ktorých každý mesiac len na Slovensku pribudlo viac ako sto, čo je najviac v porovnaní s poslednými štyrmi rokmi. Pribudli najmä drogérie, obchody so zdravotníckymi pomôckami či so zariadením do domu a na záhradu. Tento vývoj pokračuje aj v roku 2021 – prvé tri mesiace tohto roka zaznamenali ďalší výrazný rast, vo februári to bolo medziročne dokonca viac ako 50 %.
Rástol aj obrat v e-commerce. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH