SAP modernizuje CRM a predstavuje SAP C/4HANA, na konferencii SAPPHIRE NOW oznámil aj ďalšie novinky
Všetky nástroje pre prácu so zákazníkmi na jednom mieste. Spoločnosť SAP splnila svoj cieľ pretvoriť trh s CRM riešeniami (Customer Relationship Management). Nový balík SAP C/4 HANA pomôže firmám lepšie slúžiť ich zákazníkom a udržať si ich. Na konferencii SAPPHIRE NOW v americkom Orlande globálny líder v oblasti podnikových IT okrem toho predstavil aj riešenie na správu dát SAP HANA Data Management Suite, ktoré firmám umožní získať zo záplavy informácií obchodnú hodnotu.
„CRM systémy minulosti boli najmä o predajoch. SAP C/4HANA je celá o spotrebiteľovi,“ predstavil nové riešenie Bill McDermott, CEO SAP. „Uvedomujeme si, že každá časť firmy sa musí sústrediť na jednotný pohľad na zákazníka. Ak spojíte všetky SAP aplikácie do inteligentného cloudového balíka, dopytový reťazec priamo ovplyvní správanie dodávateľského reťazca.“
SAP C/4HANA je integrovaná ponuka, navrhnutá s cieľom zmeniť dôraz na obchod, ktorým sa vyznačovali CRM systémy doteraz. Po akvizícii trhových lídrov Hybris, Gi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH