CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

SAP pomôže firmám lepšie rozumieť zákazníkom i zamestnancom

Tlačové správy
0
Len tri mesiace po akvizícii spoločnosti Qualtrics predstavila spoločnosť SAP na svojej globálnej výročnej konferencii SAPPHIRE NOW v americkom Orlande desať riešení, ktoré odštartujú novú éru interakcie medzi firmami, spotrebiteľmi i zamestnancami. Firmy teraz môžu omnoho jednoduchšie pochopiť želania a potreby svojich zákazníkov i  zamestnancov. Svetový líder v oblasti podnikových informačných systémov okrem toho ukázal viacero vylepšení inteligentných riešení SAP Leonardo a predstavil ďalšie nové projekty. „Riadenie skúsenosti je novým meradlom pre najlepšie riadené firmy na svete,“ vyhlásil Bill McDermott, CEO spoločnosti SAP na 30. výročnej konferencii SAPPHIRE NOW. Desať noviniek z dielne SAP – štyri pre zákaznícku skúsenosť, tri pre zamestnaneckú skúsenosť a tri pre prieskum trhu -  kombinuje takzvané skúsenostné dáta s tými prevádzkovými. Firmy tak dokážu omnoho lepšie zbierať a vyhodnocovať dáta o zákazníkoch, značkách, zamestnancoch alebo produktoch a zároveň tieto údaje pr ...

SAP

Všetky autorove články
konferencia interakcia firma spotrebitel zamestnanec inovácie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať