SAP pomôže firmám lepšie rozumieť zákazníkom i zamestnancom
Len tri mesiace po akvizícii spoločnosti Qualtrics predstavila spoločnosť SAP na svojej globálnej výročnej konferencii SAPPHIRE NOW v americkom Orlande desať riešení, ktoré odštartujú novú éru interakcie medzi firmami, spotrebiteľmi i zamestnancami. Firmy teraz môžu omnoho jednoduchšie pochopiť želania a potreby svojich zákazníkov i zamestnancov. Svetový líder v oblasti podnikových informačných systémov okrem toho ukázal viacero vylepšení inteligentných riešení SAP Leonardo a predstavil ďalšie nové projekty.
„Riadenie skúsenosti je novým meradlom pre najlepšie riadené firmy na svete,“ vyhlásil Bill McDermott, CEO spoločnosti SAP na 30. výročnej konferencii SAPPHIRE NOW.
Desať noviniek z dielne SAP – štyri pre zákaznícku skúsenosť, tri pre zamestnaneckú skúsenosť a tri pre prieskum trhu - kombinuje takzvané skúsenostné dáta s tými prevádzkovými. Firmy tak dokážu omnoho lepšie zbierať a vyhodnocovať dáta o zákazníkoch, značkách, zamestnancoch alebo produktoch a zároveň tieto údaje pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH