Slováci nechcú čakať na kuriéra, tovar si z e-shopu radšej odnesú osobne
Osobné odbery tvoria takmer 70 % objednávok Alza.sk
Slováci nakupujúci vo veľkých internetových obchodoch obľubujú osobný odber tovaru na kamenných pobočkách. Podiel osobných odberov dosahuje u niektorých e-shopov s hustou sieťou prevádzok až dve tretiny objemu objednávok.
„Osobný odber tovaru v rámci Slovenska, ale aj Českej republiky predstavuje takmer 70 % všetkých našich objednávok," hovorí Šárka Jakoubková, PR manažérka internetového obchodu s elektronikou a s počítačmi Alza.sk. „Jeho podiel rastie priamo úmerne s rozširovaním siete odberných miest, ktorá momentálne pozostáva z deviatich predajní na celom Slovensku."
Výber osobného odberu často súvisí aj s druhom nakupovaného tovaru. „Vyšší záujem o osobné prevzatie eviduje Alza.sk najmä pri elektronike, menší pri doplnkovom sortimente, akým sú hračky, parfumy či kuchynský riad," dopĺňa Š. Jakoubková.
Spotrebitelia obľubujú osobný odber najmä kvôli časovej flexibilite, nakoľko nemusia čakať na kuriéra, ako aj kvôli možnosti si tov ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH