Slováci vlani vďaka Zľavomat.sk zjedli 19 ton pizze a strávili vyše 500-tisíc nocí v hoteloch
Fotokalendáre z vlastných fotiek, burgery a pobyty v Tatrách boli minulý rok najžiadanejšími zľavami na portáli Zľavomat.sk. Slováci cez najväčší zľavový web vlani kúpili spolu vyše 802-tisíc kupónov, čo je o 390-tisíc viac než rok predtým. Celkovo tak fanúšikovia zľavového portálu Zľavomat.sk ušetrili od jeho vzniku viac ako 35 miliónov eur. Zľavomat.sk za rok 2013 svoj obrat zvýšil o 71 % percent na 15,4 milióna eur. Vyše polovice z obratu tvorí predaj dovoleniek, ktorý medziročne vzrástol o 56 percent. Obrat za predaj tovarov a gastrosegment medziročne stúpol až o 100 percent. „Slováci majú čoraz väčší záujem o zľavy, pretože si chcú nakúpiť značkové oblečenie za výhodné ceny, vyskúšať nové zážitky, kvalitné dovolenky a viacchodové luxusné jedlá v reštauráciách. Novým trendom je, že priemerná hodnota nákupu rastie. Dôvodom je rastúca dôvera a spokojnosť zákazníkov s kvalitou našej ponuky, ktorú denne testujú produktoví manažéri Zľavomatu. Vlani sa priemerná hodnota objednávky zvýšil ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH