Slovak Telekom v roku 2013 takmer zastavil pokles výnosov, rástol v nehlasových službách a priniesol špičkový TV obsah
„Hlavným cieľom pre rok 2013 bolo spomaliť pokles výnosov a získať nové výnosy z ďalších oblastí. To sa nám podarilo splniť. Medziročný pokles iba o jedno percento je výborný výsledok na telekomunikačnom trhu, ktorý stále ovplyvňuje regulácia, vysoký konkurenčný tlak i znižovanie cien služieb. Nižšie výnosy z pevných i mobilných hlasových služieb sme sčasti vyvážili napríklad v ICT oblasti, kde sa nám naďalej darí zvyšovať výnosy a predávať aj nové služby. Máme za sebou silný rok v predaji mobilných dát a úspešný štart 4G siete, ktorú sme do konca roka uviedli do 31 slovenských miest a pokryli sme takmer štvrtinu populácie. Veľké úspechy sme dosiahli aj v segmente digitálnej televízie: nárast počtu zákazníkov Magio TV o 13%, špičkový televízny obsah vďaka Lige majstrov i Premier League a úspešná akvizícia DIGI Slovakia." bilancuje Miroslav Majoroš, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Slovak Telekom.
Skupina Slovak Telekom dosiahla za rok 2013 celkové konsolidované ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH