Slovenský Service Desk softvér CDESK
Medzi najdôležitejšie procesy vo firmách patrí sledovanie stavu zákaziek, priraďovanie úloh pre zamestnancov a priebežné sledovanie ich plnenia. Môže pritom ísť o firmu podnikajúcu v akomkoľvek odvetí, či už ide o poskytovateľa služieb, alebo obchodnú spoločnosť.
Spomínané procesy ale v žiadnej firme nie sú lineárne. Zákazky a požiadavky majú rôznu prioritu a pri klasickom spôsobe manažovania, či už s využitím Excelu, alebo starších aplikácií, sa niektoré požiadavky môžu dostať do časového sklzu. Výsledkom nie je organizovaná práca, ale čoraz väčší chaos.
Jedným z riešení je softvér CDESK určený na komplexnú správu firemných procesov. Hodí sa pre firmy rôznych veľkostí s akýmkoľvek predmetom podnikania. Z hľadiska kategorizácie je to riešenie typu Service Desk či Help Desk.
CDESK umožňuje prehľadné sledovanie úloh od ich zadania a pridelenia až po fakturáciu. Poskytuje ticketing so sledovaním odpracovaného času, inteligentný email procesor, pokročilý SLA manažment, plánovanie, evi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH